• (Android) Little Big Snake juksekode flere krystaller

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Little Big Snake ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Little Big Snake IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ juksekode flere krystaller ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Little Big Snake 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Det er ok, men spillet er rigget om gyting. Det vil gi meg med ansiktet først inn i noen og ingen tid til å snu. Det henger også veldig dårlig noen ganger. Jeg liker ikke at på en datamaskin kan du ha alle følelsene, men bare 4 på en telefon. Og tilleggene er forferdelige. Jeg kan gå 3 spill hvis jeg er heldig før jeg får en annonse, og hvis jeg er mer heldig vil det ikke være en laggy annonse som går raskere å stenge ut av spillet og logge på igjen. Vennligst fiks disse problemene, jeg vet at jeg ikke er den eneste som håndterer dem.

    Avinstallerer fordi mange annonser

    Little Big Snake Опуштене whpk

    Spillet er ok for å drepe tid. Målene for å nå er så langt der ute, og kontrollene er skissere noen ganger og utsikten er fryktelig

    Bra spill! Jeg elsker det virkelig, og jeg synes det er MYE bedre enn slither.io eller de andre typene spill. Selv om noe veldig irriterende har skjedd i det siste, fryser kontrollene på mobilen (jeg vet ikke om PC-brukere har samme problem eller ikke), noe som får meg til å gå i en rett linje med full hastighet i 5 til 10 sekunder. dette tvinger meg nesten alltid til å krasje inn i en annen slange eller en vegg.

    Det henger virkelig mens "lek med venner"-modus, ellers er det perfekt

    vanskelig å åpne appen .. sitter fast i lastesiden

    Little Big Snake Casual szge

    Mistet vår betalte VIP-status da vi endret navn og det er ingen måte å få det tilbake eller kontakte spilladministrasjonen - veldig dårlig kundeservice og kvaliteten på spillet. Jeg anbefaler deg å spare pengene dine.

    Du har et flott spill, men når jeg først begynte å spille, ville jeg motta langt flere juveler fra drops enn jeg gjør nå, noe som er ekstremt stressende fordi det tar evigheter å ha råd til et skinn. På toppen av det ble ingen av skinnene mine doble, og jeg betalte for V.I.P-tilgang. Så selv om jeg ville trykket på dobbeltknappen, øker fremgangen deres bare med halvparten av mengden den bør øke med. Dere trenger en "Kontakt oss"-knapp nederst på startskjermen, slik at folk lettere kan gi deg beskjed når spillet ditt ikke fungerer. Og for det andre, hvorfor vil du introdusere nye "legendariske skinn med helt absurde kostnader som ganske mye tvinger oss til å måtte legge ned så mye arbeid for å få alle skinnene (og det er mange skinn jeg vil beholde, men siden jeg skal aldri ha nok juveler til å kjøpe skinnet. Jeg har ikke noe annet valg enn å gi hvert eneste skinn mine som jeg jobbet for opp til ett enkelt skinn), og på toppen av det venter du til vi faktisk har samlet alle skinnene for å fortelle oss at VI FÅR IKKE ENGANG VELGE SKINET VI BYTER ALLE VÅRE ANDRE SKIN FOR. Det er en tilfeldig trekning, er du seriøs? Dere har ikke engang anstendigheten til å la oss velge våre egne legendariske skinn. Endre det !

    Little Big Snake სხვადასხვა tvwm

    Lag. For mange annonser. For dyrt.

    Jeg synes spillet er veldig morsomt, og først når du får spillet kan du dele poengsummen din og få 6 forskjellige skinn, men du kan bare gjøre det én gang. Du kan lagre fremgangen din ved å koble den og også få 2000 mynter. Du kan bruke myntene til å gjøre det lettere å bli stor. Spillet vil aldri ende fordi poengsummen din vil bare bli lagret i 14 dager, og du må lage nye gode poengsummer. Det jeg virkelig liker med spillet er at du kan ha venner og spille med dem.

    Fint spill


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :